10. mars 2011

Lykken er å gi en gave du har laget selv :)

Å gi en gave man har laget selv, er å gi med hjerte....
Min bestevenn er også gravid og termin samtidig av alle ting uten at det var panlagt slik.
Så vi er samkjørte kan man si :)

Og siden jeg er i det kreative hjørnet om dagen og trenger å få lage noe som ikke tar for lang tid, lagde jeg dette babyteppet til henne.... Hun er like glad i Art Nouveau som jeg er, så det var enkelt å velge disse stoffene til henne som jeg syns er veldig inspirert fra denne stilarten. De har valgt å ikke vite kjønnet, så jeg har prøvd å lage det så kjønnsnøytralt som mulig.
Jeg kjøpte ferdig oppskjærte ruter på www.etsy.com, noe som jeg syns var litt lurt siden man ofte bare må lage noe uten at forberedelsene skal hindre deg i å gjennomføre det. Det var deilig for en gang skyld å ha det klart til å sy sammen uten å kutte rutene selv først :) og slik ble resultatet:



Håper hun kommer til å like det :) For gaven kommer som sagt fra mitt hjerte til min bestevenn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar