22. september 2010

Min første lykkelige blogg!

Hei!

Dette er min første blogging og er veldig spent på hvordan dette her kommer til å gå. For dette er NYTT og SPENNENDE (for meg!) og noe jeg kommer til å like å gjøre kjenner jeg. Min mening med denne bloggen er å vise hva som gir meg en lykkefølelse - Min Lykke - i denne forunderlige verden vi lever i.
Etterhvert kommer jeg til å dele mine tanker og refleksjoner, og legge ut bilder med en liten fortelling om det lykkelige jeg lager. For bortsett fra min elskede samboer er det dét å lage og designe ting som gir meg Min Lykke i hverdagen og er min lidenskap. 

Håper dette kan gi inspirasjon til deg som tilfeldigvis leser min blogg idag! Og med det vil jeg dele et av mine favorittsitat med deg:


"Happiness is not something ready made, 
it comes from your own actions." 

Dalai Lama                      
Ha en lykkelig og deilig dag videre! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar